خرید سنسور Rvg دندانپزشکی، مزیتهای زیادی دارد

Wiki Article

دستگاه رادیوگرافی فریکس (FREIX 708) از جمله پرفروش ترین دستگاه های رادیوگرافی ایرانی در بازار تجهیزات دندانپزشکی می باشد. از جمله مشخصات بارز این دستگاه دارابودن تایمر دیجیتالی با توانایی کنترل از راه دور و توانایی انطباق با RVG می باشد ،قدرت عکسبرداری ۲۰۰ کلیشه در روز و حدف کلیه اشعه های نرم از جمله ویژگی های دیگر ان میباشد. کاهش اشعه تابیده شده به بیمار (حداکثر قطر اشعه بر روی صورن بیمار ۶ CM) و شفافیت و کیفیت فوق العاده عکس ها بدلیل حذف کلیه اشعه های نرم که برای بیمار خطرناک و مضر می باشد و استفاده از Localizer از جمله موضوعات مورد نظر دندانپزشکان در این دستگاه می باشد. نوع ژنراتور اشعه ایکس مورد استفاده نیز بر کیفیت تصویر تأثیر می گذارد. نوع سنسور APS CMOS sensor است. وظیفه لایه سنتیلاتور تبدیل اشعه ایکس تابیده شده از دستگاه رادیوگرافی تک دندان به فتونهای نور است تا فرآیند عکاسی توسط تراشه CCD یا CMOS امکان پذیر شود، در حال حاضر از دو آلیاژ بعنوان لایه سنتیلاتور در آر وی جی های کمپانیهای مختلف استفاده میشود، آلیاژ گادلینیوم اکسی سولفاید که به نام GADOX شناخته میشود و آلیاژ سدیم یوداید که با نام مخفف CSI شناخته شده است. با در نظر داشتن این موضوع، سنسور RVG بهترین انتخاب دندانپزشکان برای تصویربرداری از دندان است.

 Th᠎is da᠎ta has been cre ated by GSA Con᠎tent G​en er ator Dem about sion!


خرید دستگاه رادیوگرافی Rvg

قیمت دستگاه rvg و سایزهای آن متفاوت است. هزینه شما برای پرداخت نیز نسبت به مزایای بسیار زیاد این دستگاه، واقعا ناچیز است. رزولوشن تصاویر ثبت شده با این دستگاه بسیار بالا و تصاویر خروجی بسیار با کیفیت اند. شرکت Trident ایتالیا این دستگاه جذاب را با قابلیت های متنوعی ارائه کرده است. سنسور آر وی جی ZenX از وسایل و تجهیزات دندانپزشکی محبوب است که شرکت Myray آن را روانه بازار می کند. سنسور آر وی جی Kodak مدل 142 از تجهیزات تصویر برداری مطب دندانپزشکی ساخت کشور فرانسه است. ARDENT, dent, dental, dental tools, dental goods, dental ORIX RVG, dental products, dental rvg, dentistry, dentistry devices, dentistry items, dentistry item, equipment, merchandise, photographs of dental equipments, images of dentistry equipments, visuals of clinical equipments, pictures of ORIX RVG, images of RVG, illustrations or photos of RVG ORIX, health care, healthcare product, ORIX RVG, merchandise, RVG, RVG ARDENT, RVG ORIX, آر وی جی ARDENT, آر وی جی چیست؟ خرید سنسور RVG برای دندانپزشکان اهمیت بسیاری پیدا کرده و سعی میکنند در کلینیکهای تخصصی و مطب خود، از این سنسورها خریده و استفاده کنند. این محصول می تواند با داشتن نرم افزار پیشرفته ویرایش تصاویر در خود، تصاویر فوق العاده ای برای شما ثبت کند. This conte nt h as ​be᠎en do ne wi᠎th t᠎he assist  of GSA​ C᠎ontent Gen er᠎ator DE MO​.


با داشتن اطلاعات ذخیره شده این توانایی را دارید اثربخشی درمان را مشاهده کنید. برای این کار میتوانید از سنسور هولدر استفاده کنید تا بتوانید آن را در مکان مناسبی قرار دهید و از آسیب دیدگی آن جلوگیری کنید. یکی از نکات لذت بخش استفاده از نرم افزار هَندی این است که تمامی امکانات نرم افزار در یک صفحه و روبروی شما قرار دارد و با کمترین تعداد کلیک به آنها دسترسی دارید. آسودگی که این انقلاب بزرگ دندانپزشکی با خود به همراه آورده تحسین برانگیز است و دیگر نیازی به تاریکخانه برای ظهور تصاویر نخواهد بود. در این روش از تصویربرداری دیگر نیاز چندانی به اشعه ایکس وجود نخواهد بود و خطر استفاده از این اشعه تا حد بسیاری کاهش پیدا میکند و نیازی به نگرانیهای استفاده از اشعه ایکس برای تصویربرداری از دندان نیست. در این سنسور نیازی به نگرانی در رابطه با اندازه آن وجود ندارد. تمامی موارد ذکر شده، تنها بخشی از مزایای سنسور RVG است و این مزایا به قدری زیاد است که نمیتوان تصویربرداری با سنسور RVG را با اشعه ایکس مقایسه کرد.


خرید سنسور Rvg

لاین پر، واحد توصیفی کیفی سنسور RVG و به معنای تعداد جفت خط سیاه و سفید در هر میلیمتر از تصویر است. تراشههای جامد بر پایه دستگاه جفت کنندهی بار (Charge Coupled Machine (CCD و نیمه رسانای اکسید فلزی مکمل (Complementary Steel قیمت اسید اچ Oxide Semiconductor (CMOS و تراشههای مبتنی بر (CMOS-Lively pixel sensor (CMOS-APS هستند. همچنین قوانین رگولاتوری سایر کشورهای صاحب نظر در امر رگولاتوری این وسایل نظیر ژاپن، کانادا و همچنین آمریکا منطبق بر استاندارد فوق می باشد. این پتانسیل ثابت لوله را با جریان DC تأمین می کند و در نتیجه یک جریان ثابت از تابش سازگار است که مقادیر kV از پیش شروع شده را حتی با نوسانات اصلی حفظ می کند. کمپانی VATECH کره جنوبی با اتکاء به 35 سال تجربه در تولید تجهیزات تصویربرداری دهان و دندان ، با ارتقاء مداوم جایگاه خود در بازار جهانی ، امروزه برندی برتر در میان تولید کنندگان در سراسر دنیا میباشد. کارهای حرفهای نیاز به ابزار و تجهیزات حرفهای دارند تا بتوانند به خوبی افراد را از عملکرد خود راضی نگاه دارند. تصاویر در سنسور RVG قابلیت رنگ آمیزی و سه بعدی سازی دارند که وضوح را دو چندان میکنند. حسگر داخل دهانی ما تصاویری عالی و با کیفیت بالا با وضوح عالی (28lp/mm) بدون استفاده از فیلمهای سنتی، بدون انتظار و با زمان نوردهی بسیار کوتاه تولید میکند.

Report this wiki page